תרגום מסמכים לסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מסמכים לסינית ותרגום של טקסטים מסינית: אנו מתרגמים מסמכים לסינית ברמה הגבוהה ביותר, כל תרגום מסמך לסינית נעשה על ידי מתורגמנים לסינית מקצוענים, דוברי שפת אם המתוגוררים בסין ובישראל. בין השירותים שאנו מספקים: תרגום מסמכים משפטיים לסינית, תרגום תעודות לסינית, מצגת לסינית, תרגום קבצים שונים לסינית, חוברות לסינית ומדריכים שונים, תרגום מאמרים אקדמיים ועוד.

במידה ואתם מחפשים ספק שירותי תרגום סינית איכותי הגעתם למקום הנכון.

לימפיד מספקת את שירותי התרגום המקצועיים ביותר בארץ – באחריות! כל תרגום מופנה למתורגמנים המקצועיים בתחום הספציפי – דוברי שפת אם סינים, ובשונה מחברות תרגום אחרות – כל תרגום נעשה על ידי שני מתורגמנים: מתורגמן מקצועי מבצע את התרגום ומתורגמן בכיר מבצע הגהה בכדי להבטיח תרגום סינית איכותי ומקצועי. נוסף, מנהל הפרוייקט יעבור על התרגום פעם נוספת לפני שיישלח ללקוח.

תרגום מסמכים לסינית ומסינית בשפות: עברית – סינית, אנגלית – סינית, סינית – אנגלית וסינית לעברית.

תרגום טכני לסינית: תרגום שחייב להיעשות על ידי מתורגמנים בעלי ידע בתחום בלבד. יש לנו ניסיון    בתרגום חומרים טכניים לסינית עבור מוצרי טכנולוגיה, תרגום ברושורים לסינית, תרגום סרטוטים לסינית, תרגום חוברת הדרכה לסינית או מסינית ועריכה גרפית בסינית של חוברות מעוצבות בפורטמים של אינדיזיין, אילוסטרטור ועוד.

תרגום משפטי לסינית אל תתפשרו על איכות בתרגום לסינית או מסינית בכל הקשור לתרגומים אלה, יש לכך השלכות משפטיות ומסמכים שאינם מתורגמים כיאות עלולים ליצור בעיות קשות בין שני הצדדים. צוות המתורגמנים שלנו מורכב ממקצוענים דוברי שפת אם מתחום המשפט בסין, כולם בעלי ניסיון של 5 שנים ויותר.

לימפיד מספקת את השירותים הבאים: תרגום חוזים לסינית או הגהה של חוזה לסינית או מסינית, תרגום הסכם לסינית, תרגום תעודות ומסמכים רשמיים מסינית לעברית ולאנגלית ותרגום מסמכים משפטיים לסינית.

תרגום מצגות לסינית: תרגום מצגת לסינית מעביר בצורה טובה את המסר לסינים אבל חשוב שיהיה תרגום איכותי ומדוייק לסינית. בלימפיד כל מצגת המתורגמת עוברת גם עריכה בסינית כך שהלקוח יוכל לקבלה בפורמט זהה לחלוטין לשפת המקור, אם מדובר בפורט PPT אין תוספת תשלום על השירות.

צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה!

תגיות: תרגום סינית, תרגום לסינית, תרגום מסמך לסינית, תרגום מצגת לסינית, תרגום אנגלית סינית, תרגום עברית סינית, מתורגמן סינית, מתורגמן לסינית, תרגום מצגת לסינית, תרגום מאמר לסינית, תרגום מסינית לעברית, תרגום משפטי לסינית, תרגום טכני לסינית, הגהה לסינית. 

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר.