תרגום ולוקליזציה של אתרים בסין: כך עושים זאת נכון – מקרה אתר אלמו

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חברת אלמו, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות איכותיים וייחודיים לתחום בקרת הינע של מנועים חשמליים השיקה לאחרונה את אתר האינטרנט החדש שלה ללקוחותיה בשוק הסיני. האתר המחודש מחליף את האתר הישן של החברה שלא ענה על צרכי הלקוחות בסין – בשל היותו מתורגם באופן חלקי ומאחר שלא הותאם לגלישה ממכשירים ניידים.

אתר אלמו החדש, לחצו על התמונה לביקור באתר

אתר ריספונסיבי המותאם לגלישת מובייל

אתר שמותאם לגלישת מובייל הוא אתר שבאופן אוטומטי יידע להציג לגולש גרסה מותאמת לסמארטפון או טאבלט. ניתן לבנות אותו באמצעות טכנולוגיית CSS3 אשר באמצעותה הדפדפן מזהה מאיזה מכשיר נכנס המשתמש לאתר ומתאימה את הגודל והרזולוציה שלו בצורה הפרופרוציונלית והאופטימלית ביותר בהתאם למכשיר המשתמש, פעולה אשר מתבצעת באופן אוטומטי. סין היא מהמובילות בעולם בגלישת אינטרנט ממכשירים ניידים, לכן אתרי אינטרנט חייבים להיות מותאמים לכך על מנת לא לאבד גולשים המבקרים באתר.

שימוש ברשתות חברתיות בסין

כפי שסיפרנו מספר פעמים בעבר, הרשתות החברתיות המערביות לרבות פייסבוק, טוויטר ופלטפורמות וידאו כגון יוטיוב חסומות בסין על ידי ‘חומת האש הסינית’. שימוש ואינטגרציה ברשתות אלה באתר האינטרנט עשוי לגרום לחסימת האתר בסין, נוסף על חוסר האפקטיביות שלהן עבור המשתמשים הסינים. במקרה של אתר אלמו, הוסרו הרשתות החברתיות מהאתר החדש, ומוצג קוד QR של חשבון הוויצ’אט הרשמי של החברה אותו ניתן לסרוק בקלות ולעקוב אחר פעילות החברה וליצור עימה קשר בקלות.

סרטון החברה מוצג באתר על פלטפורמת youku הסינית

תרגום אתר אינטרנט לסינית אשר לא בוצעה בו התאמה לרשת האינטרנט הסינית היא אחת הטעויות הנפוצות בקרב לקוחות. אתרי אינטרנט רבים מציגים סרטונים באתר באמצעות פלטפורמת יוטיוב או Vimeo החסומות בסין ובשל כך גולשי האתר מסין אינם יכולים לצפות בהם. באתר אלמו החדש סרטון החברה המופיע בעמוד הבית הועלה לאתר youku הסיני, והקוד שלו הוטמע באתר האינטרנט. סרטון החברה מתורגם לסינית.

אחסון האתר על שרת בסין, רכישה של דומיין .CN

אחסון אתר האינטרנט על שרת בסין יאפשר חווית גלישה חלקה עבור המתמשים הסינים. האתר נטען במהירות וללא בעיות כפי שלעיתים קורה עם אתרים המאוחסנים מחוץ לסין אשר מהירות הטעינה שלהם איטית בשל ‘חומת האש הסינית’. בשל הרגולציות של משרד התקשורת הסיני, רק חברות רשומות בסין יכולות לאחסן את אתר האינטרנט שלהן על שרת סיני אך עם זאת ישנן פתרונות יעילים גם עבור חברות אשר אינן יכולות לאחסן את האתר שלהן בסין.

לסיכום:

תרגום מקצועי של אתר האינטרנט לסינית הוא רק חלק מהמלאכה, ויש לקחת בחשבון התאמה של האתר לרשת האינטרנט הסינית ולמשתמשים הסינים בכדי שאתר האינטרנט שלכם יהיה אפקטיבי בסין. לימפיד מציעה חבילת שירותים מקיפה לתרגום ולוקליזציה של אתרים בסין. צרו קשר לפרטים נוספים.