תרגום אתרים לסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום אתרים לסינית? אתרי האינטרנט הם אחת הדרכים היעילות ביותר של כל שירות ושל כל בית עסק לתקשר עם לקוחותיו, להסביר על השירות, להעביר מסרים שיווקיים ולהגיע לקהלי יעד חדשים. תרגום אתרים לסינית הינו הכרחי עבור כל חברה המעוניינת להיכנס לשוק הסיני ולשווק את שירותיה שם. במדינה בה יש מיליארד איש הגולשים באינטרנט מובן כי כל אתר עשוי להגיע לחשיפה רבה במידה ויתורגם כהלכה, יעוצב בהתאם למקובל בסין ויקודם במנועי החיפוש הייעודיים של סין. התרגום הוא רק השלב הראשון של ההתאמה אותה תצטרכו לבצע לתכנים של העסק. בשלב הבא יש לבצע התאמה גם עבור הרשתות החברתיות המקומיות ולא פחות חשוב – התאמה של אתר האינטרנט לגולשים בטלפונים חכמים בסין.

תרגום אתרים לסינית וכניסה לרשתות חברתיות

אנו במערב מכירים את הרשתות החברתיות בעל פה ומועדים לכוחן הרב. הפייסבוק אשר אליו מחוברים מרבית הצעירים ובני הנוער (כמו גם מבוגרים) המאפשר לכל אדם ליצור פרופיל משלו ולהראות את חייו ותחומי התעניינותו, אינסטגרם המאפשר להעלות בעיקר תמונות אישיות, טוויטר המאפשר להעביר מסרים קצרים ועוד. ריבוי המשתמשים בשירות הסרטונים יוטיוב הפך גם אותו למעיין רשת חברתית קטנה. לכל הרשתות הללו יש מקבילות סיניות אליהן יש לדעת לבצע התאמות. כוחן של הרשתות החברתיות בסין דומה לאלה של המערב והן מאפשרות גישה שיווקית ישירה לאחוז נרחב מן המשתמשים הצעירים.

לימפיד – קידום אתרים בסין

לאתר שתרגמנו את האתר ובצענו התאמה לרשתות החברתיות המקומיות יש צורך לדעת גם לקדם את העסק ברשתות השונות כמו גם לבצע קידום במנועי החיפוש. חברת לימפיד מתמחה בתרגום אתרים וקידומם ברשת האינטרנט הסינית, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בוויצ’אט, כתיבת תוכן מקורי בסינית, תרגום ולוקציזציה של אפליקציות לסינית, תרגום ספרים ומאמרים, הקמת אתרי חנות ברשת הסינית ועוד. נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר בתחום.

בשנים האחרונות תרגמנו עשרות אתרים לסינית והקמנו אתרים יעודיים לשוק הסיני עבור חברות מובילות בישראל. צוות המומחים של ‘לימפיד’ כולל מתרגמים מקצועיים לסינית, מתכנתים, מעצבים גרפיים ועוד. לקבלת הצעת מחיר מהירה צרו קשר. Click Here For English Support