תרגום אנגלית סינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

שירות תרגום אנגלית לסינית הוא שירות מבוקש עבור בעלי עסקים רבים המעוניינים להיכנס לשוק הסיני. כיום חברות רבות מנסות את מזלן בשוק הסיני אשר הפך לאחד השווקים החזקים בעולם השנים האחרונות. כלכלת סין, אשר מתחרה ראש בראש עם כלכלת ארה”ב על תואר הכלכלה החזקה בעולם, איננה כלכלה מזמינה ונוחה כמו באירופה או אמריקה.

מחסום השפה והפער התרבותי מהווה אתגר גדול עבור בעלי עסקים רבים. מכיוון שמדובר במדינה אשר השפה השולטת בה הינה סינית ומרבית התושבים אינם דוברי אנגלית ברמה מספקת – הרי שחברות רבות אשר מחזיקות בתכנים בשפה האנגלית צריכים לתרגם אותם לסינית על מנת להפכם לזמינים וקריאים עבור קהל היעד.

היכן עושים תרגום אנגלית סינית ?

כיום ישנן מספר חברות המציעות שירותי תרגום מקצועי אשר יתאימו את התכנים עבור קהל היעד הסיני. חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר תדע לבצע לוקליזציה שלא תפגע בתוכן המקורי ותכיר את דקויות השפה הסינית. מכיוון שמדובר באחת השפות הקשות בעולם, אם לא הקשה שבהן, הרי שאין ללקוח אפשרות זמינה לבדוק את תקינות התרגום, על כן יש צורך לפנות לחברה אמינה בלבד המחזיקה במוניטין ללא רבב. תרגום מסמך אנגלית סינית עם מקצוענים!

חברת לימפיד תשמח לפתוח לכל אחת מלקוחותיה את הדלת לשוק הסיני הענק. שירותי התרגום של החברה כוללים :

  • הגהה
  • עריכה וניסוח
  • לוקליזציה
  • שירותי DTP

לימפיד – לכניסה חלקה לשוק הסיני

חברת לימפיד מחזיקה במתורגמנים שסינית היא שפת האם שלהם. המתורגמנים הינם בעלי תארים בתחומים שונים אשר מכירים את השפה הסינית על בוריה ומהוקצעים בכתיבה אקדמית ושיווקית כאחד. כל כל תרגום של החברה עובר הגהה נוספת על מנת להבטיח את איכות התרגום ואת העמידה בציפיות הלקוח. בנוסף החברה מציעה שירותים משלימים לצורך שיווק איכותי ומקיף כמו שירותי קופירייטינג, קידום אתרים בסין, דיבוב לסינית, אפליקציות מובייל, מסחר אלקטרוני, כתיבת תוכן בסינית, תרגום משפטי לסינית ותרגום מסמכים לסינית. שירותים אלה מבטיחים כי שיווק העסק יהיה יעיל ומקצועי גם בשוק הסיני. על מנת לתת מעטפת לכל השירותים שלכם נשמח לעצב עבורכם אתר המתכתב עם התרבות הסינית ועם המקובל בשוק זה.