ערוצי השיווק האינטרנטיים בסין – לא שם, לא קיים

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מאת מוטי בלאו

עבור יצואנים ישראלים המייצאים לסין, אחד האתגרים העסקיים המשמעותיים ביותר הנו הקמה וניהול של מערך ערוצי שיווק אפקטיבי ויעיל. לערוצי השיווק בסין, הפועלים בסביבה עסקית דינמית במיוחד, מאפיינים ייחודיים, המקשים מאוד על חברה זרה המעוניינת להיכנס לשוק הסיני. לסביבה מורכבת זו, הצטרף בשנים האחרונות ממד נוסף – האינטרנט.

האינטרנט, שמחולל בשנים האחרונות שינוי מהותי בסגנון חייהם של סינים רבים, גרם גם לשינויים משמעותיים במבנה ובאופי הפעילות של כלל ערוצי השיווק בסין. עבור חברות הפועלות, או מתעדות לפעול, בשוק הסיני הבנת הסביבה הערוצית האינטרנטית בסין עשויה בהחלט להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. חברות שישכילו להתאים עצמן לשינויים בערוצי השיווק, יוכלו למנף את יכולותיהן וליהנות מהזדמנויות עסקיות בלתי מבוטלות, תוך התגברות על רבים מהקשיים שהציבו ערוצי השיווק הקלאסיים עד כה.

כאן, במאמר, ננסה לתאר בצורה תמציתית את מפת ערוצי השיווק האינטרנטיים, כחלק מתופעת הסחר האלקטרוני בסין, על רקע חולשות ערוצי השיווק הקלאסיים. בנוסף, נתייחס למגמות העכשוויות בערוצי השיווק האינטרנטיים בסין, ונסכם בחשיבותם העסקית ליצואנים ששמים את פניהם לסין.

לקריאת המאמר המלא לחצו כאן.