מתורגמן לסינית בלימפיד

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מדוע יותר ויותר חברות מחפשות מתורגמן לסינית אשר ינגיש את התוכן שלהם לקהל הסיני ? התשובה היא פשוטה :

נכון לשנת 2019 סין הינה המדינה בעלת התוצר המקומי הגולמי הגדול בעולם במונחי כוח קניה. הדבר קוסם לכל בעל עסק או חברה המעוניינים להגדיל את רווחיהם ולעלות על הגל הסיני אשר שוטף את העולם. בשנים האחרונות אנו עדים לחיזוק הקשרים הכלכליים בין ישראל לסין, לרכישת חברות ישראליות על ידי סין ולפתיחת עסקים ישראלים בסין. הגידול בייצוא סחורות לסין כמו גם הסכם הסחר החופשי המתגבש בין סין לישראל מייצרים תחזית אופטימית לעתיד, תחזית בעקבותיה יותר ויותר בעלי עסקים מחפשים שירותי תרגום לסינית עבור התכנים השונים שלהם.

חשיבותו של מתורגמן לסינית

בתור בעלי עסקים בוודאי תצטרכו לערוך פגישות בסין עם גורמים שונים ועם שותפים פוטנציאליים. במידה ואחד הצדדים אינו שולט בשפה האנגלית או במידה ותרצו לפנות אל המקומיים בשפתם על מנת ליצור רושם חיובי תוכלו לשכור את שירותיו של מתורגמן אשר יתרגם את דבריכם לסינית או יתרגם את דברי המקומיים לעברית. שימוש בשירותיו של מתורגמן לסינית מאפשרת לגשר על פערי השפה כמו גם על פערי התרבות כאשר מתורגמן טוב ידע להציג את הרעיון באופן המקובל בתרבות הסינית ולא רק לתרגם מילולית את התוכן.

יש לזכור כי כוח הקניה הקיים בסין הינו עצום והבלתי נתפס. פניה אל אוכלוסייה של 1.37 מיליארד איש (מתוכם 731 מיליון משתמשים באינטרנט נכון לשנת 2017) בשפה המקומית, העברת מסרים שיווקיים באופן מדויק והטמעת אפליקציות ואתרים בהתאם לדרישות השוק הסיני יכולים להפוך כל עסק וכל חברה לסיפור הצלחה מסחרר במונחים ישראלים. על מנת להצטרף למהפכה הסינית פנו כעת אל לימפיד.

לימפיד – שירותי תרגום מתקדמים לסינית

חברת לימפיד תשמח להציע לכם את שירות התרגום האמין, המקצועי והמוביל בישראל. אנו מציעים שירותים מקיפים עבור כל צורך ועבור כל מדיה קיימת בסין, כולל אפליקציות, פרסום ברשתות חברתיות ומסחר אלקטרוני. אנו מתמחים גם בקידום אתרים בסין, עיצובים אתרים, לוקליזציה, קופירייטינג, דיבוב, תרגום ספרים ומאמרים, התאמת קורות חיים וכרטיסים ביקור, תרגום אימיילים ועוד.

תגיות: תרגום סינית סין, תרגום סינית שנגחאי, תרגום סינית בייגי’נג, תרגום סינית שנזן, תרגום סינית גואנגז’ואו

קישורים רלוונטיים: תרגום מסמכים לסינית

מתעניינים בתרגום לשפות אחרות? לחצו כאן.