מספר משתמשי האינטרנט בסין מתקרב לרף ה-600 מיליון; רובם גולשים באמצעות מכשירי הסלולר.

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

רשות המידע לאינטרנט בסין הרשת (CNNIC)פרסמה את הדו”ח ה-32 שלה ובו נתונים חדשים המראים כי לסין יש כיום 591 מיליון משתמשי אינטרנט ו-460 מיליון משתמשי אינטרנט ניידים.

הדיווחים המתפרסמים בכל 6 חודשים מראים סביבה דיגיטלית סינית חזקה שממשיכה להתפתח בקצב מרשים. התרשימים הבאים לקוחים מהדו”ח הסיני מראים את ההשוואה בין השנה הנוכחית לשנה שעברה וגם השוואה בין אזורים כפריים לעומת עירוניים.

המספרים החדשים המעודכנים לחודש יוני 2013 מראים גידול ניכר מ- 420 מיליון גולשים באמצע 2010:

מספר משתמשי האינטרנט הסלולרי בסין הוכפל מאז דצמבר 2009 ועומד על 460 מיליון, נתון המשקף את ההשקעות בתשתית הסלולרית על ידי הממשלה. על פי דיווחים, בסין ישנם למעלה מ -1.1 מליארד מנויי טלפון ויותר מ -300 מיליון משתמשי דור 3, אשר ימשיכו להגדיל את השימוש במכשירי סמארטפון ובכך להעלות את קצב השימוש באינטרנט באמצעות מכשירים אלה.

במונחים של גישה לאינטרנט, 70% מהמשתמשים בסין עושים זאת באמצעות הטלפונים שלהם. 35.4% באמצעות מחשב שולחני ו-12.7% – מחשב נייד

הפיצול היחסי בין משתמשי האינטרנט העירוניים (בכחול) והכפריים (באדום) לא השתנה בהרבה, והוא עדיין מוטה לכיוון אזורים עירוניים:

ניתן להבחין מהדו”ח כי קיים בסין חוסר איזון בין נשים וגברים בכל הקשור לשימוש באינטרנט, נתון שכמעט ואינו משתנה: 44.4% ממשתמשי האינטרנט בסין הן נשים.

לפרטים נוספים כנסו לאתר האינטרנט של CNNIC בסינית