מעל 40 חברות ואנשי עסקים השתתפו בכנס ‘סין אונליין’ שנערך בתל אביב בחודש מרץ

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מעל 40 משתתפים בהם יצואנים, ראשי חברות, אנשי שיווק ויזמים מתחומים שונים הגיעו לסמינר ‘סין אונליין’ שהתקיים בתחילת חודש מרץ בבית המכון הישראלי ליצוא ונערך תחת חסותו. המשתתפים שלקחו חלק בסמינר הראשון מסוגו שנערך בארץ האזינו להרצאות שניתנו מפי יואב קדשאי מייסד ‘לימפיד’, מוטי בלאו – מנכ”ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע”מ ועינת כהן – מנהלת בחברת האינטרנט RayV.

ההרצאות שניתנו בסמינר עסקו במורכבותה וייחודיותה של רשת האינטרנט הסינית, מיפוי השוק וההזדמנויות עבור חברות ישראליות, מקרי בוחן של חברות זרות בזירת המסחר האלקטרוני בסין, האינטרנט כנדבך קריטי בערוצי השיווק של חברות מייצאות לסין ותפקידו של האינטרנט בתמהיל השיווק הבינלאומי של חברות מייצאות לסין. מטרת ההרצאות הייתה להמחיש למשתתפים מדוע הרשת הסינית זוכה להתייחסות שונה מרשת האינטרנט העולמית, ולהדגים את חשיבות האינטרנט לחברות המייצאות לסין.

רשת האינטרנט הסינית היא הגדולה בעולם עם חצי מליארד משתמשים וקצב הגידול שלה עומד על עשרות אחוזים בשנה. שוק האינטרנט הסיני מהווה הזדמנות עסקית גדולה עבור חברות ישראליות הפועלות בתחומי התקשורת, הניו-מדיה והטכנולוגיה. כמו כן מהווה רשת האינטרנט הסינית פלטפורמה לשיווק ומיתוג עבור יצואנים, וחברות ישראליות המעוניינים להיכנס לשוק הסיני או הפעילים בו כבר. עם זאת, חוקי המשחק בשוק זה שונים מאוד מאלה החלים בשוק האינטרנט המערבי.