דיבוב סרטים לסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

לכל עסק ישנם מספר כלים שיווקיים המאפשרים לו לפרסם שירותים, לספר על מוצרים חדשים ולהציג את האני מאמין של החברה. גם מוסדות ממשלתיים או מוסדות להשכלה גבוהה נעזרים בסרטונים על מנת לקדם את עצמם ולבנות מוניטין אשר יוביל לשיתופי פעולה פוריים. דיבוב סרטים לסינית הוא אופציה מעולה עבור גופים וחברות המעוניינים לקיים הסברה ומצגות בנוגע לשירות שלהם ברחבי סין. 

סרטוני הסברה מדובבים לשפה המקומית יאפשרו לכל סיני דובר מנדרינית לקבל אינפורמציה בנוגע לעסק, גוף או מוסד ההשכלה שהוא מתעניין בו. את הדיבוב כמובן ניתן לעשות גם לאחד מעשרות הניבים האחרים הקיימים בסין אך המנדרינית הינה הניב הרשמי במדינה אותו מכירה מרבית האוכלוסייה, לכן את הדיבוב מומלץ לעשות במנדרינית. למתעניינים בדיבוב לקנטונזית – ללימפיד יש את היכולות המתאימות עבורכם.

דיבוב סרטים לסינית מנדרינית וניבים אחרים

נהוג להתייחס לשפה הסינית כאל שפה אחת אך במדינה זו קיימות לא פחות מ-129 שפות מדוברות. הניבים השונים הקיימים נבדלים אחד מן השני באופן משמעותי לא פחות מהשפות המוכרות לנו באירופה. המנדרינית, השפה הרשמית במדינה, משמשת לרוב בתור השפה השניה אותה דוברים התושבים. מכיוון שלא ניתן לתרגם תכנים או לדובב סרטונים לכל הניבים נהוג להשתמש בשפה המנדרינית אותה מכירים מרבית הסינים. את התרגום והדיבוב חשוב לעשות על ידי צוות תרגום אשר סינית היא שפת האם שלו, זאת על מנת להעביר נכונה את המסרים השיווקיים. רק היכרות מעמיקה עם השפה תבטיח כי לא יתרחשו טעויות הנובעות מתרגום מילולי של התוכן.

לימפיד – יצירת תוכן איכותי בשפה הסינית למטרות שיווק בסין וכניסה לשוק הסיני

על מנת ליצור תוכן שיווקי ברמה הגבוהה ביותר תוכלו לפנות כעת אל חברת לימפיד המציעה שירותי תרגום, קופירייטינג וקידום אתרים בסין. אנו נדע כיצד להתאים את התכנים לשוק הסיני וכיצד לקדם את האתר ואת שירותי החרה בצורה האופטימלית במנוע החיפוש המקומי וברשתות החברתיות. נשמח להציע לכם שירותים מקיפים נוספים כמו פתיחת חנות מקוונת לסחר באינטרנט, פיתוח אפליקציות, בניית אתרים, תרגום מיילים ומאמרים, התאמת קורות חיים לשפה הסינית ועוד.

מעוניינים לתרגם סרטים לשפות שונות? לחצו כאן.